ackadacka

BBQ fest!

Publicerad 2008-08-19 09:00:57 i Allmänt

På lördag blir det BBQ fest hemma hos Jannika i hennes nya hus. Wiiiiee! Finns inget bättre än att umgås med sina vänner, käka god mat och dricka lite drinkar. Är så stolt över mina vänner. Fast jag har två grupper  av  vänner (tror alla har det). Den ena är mina vänner från Tosslanda och skoltiden. Och den andra är mina vänner från jobbet och deras vänner.  Gillar båda två lika mycket. Men det är lättast att umgås med mina kära vänner  från gruppen jobbet! Känns konstigt att katigosera mina vänner, men jag tror att alla har två sorters vänner.
Från det ena till det andra: idag blir det slappa. Skulle badat med gurra men vaknade och kollade ut. På med stövlar och sydvästen! Vid 13.00 ska jag hjälpa Jasper att flytta. Sen blir det chilla hela dagen. Ska nog ut och gå en promenad (var ute och gick i 1 timma igår kväll).  Ska fan bli en hurtbulle! Tror min lilla kropp ( som inte är så liten längre) kan må bra av nyttig mat och motion!
Till frukost blir det: Knäckemacka med rödlök, tomat, avokado och keso! Mmmmm! Och till lunch blir det nog Sushi!
Igår käkade jag Quorn sallad, no meat! Bra jobbat! Klappar mig själv båda axlarna! Nä dags att kolla nyheter och käka frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela