ackadacka

Äntligen måndag!

Publicerad 2008-08-11 17:31:22 i Allmänt

HATAR måndagar! Vaknade dock svin tidigt imorse och va pigg. Han till och med att äta frukost hemma. (har inte gjort det innan jobbet på hur länge som helst) Började dagen på jobbet med att göra ALCONTROL tester. Bus enkelt! och godkänt kommer vi att få, på allt! Suttit ner på röven hela dagen. Varvat schemaläggning med msn och facebook. =)
Blir mycket effektivare om man gör något kul ibland hela tiden. Gick till Copywrigt (eller hur fan det nu stavas) och köpte lite prylar till kontoret som behövdes. Hela veckan är fullspäckad av saker att göra.
Tis: Möte och middag med jobbet.
Ons: Bärsa med Gurra
Tors: Bärsa med Anders
Fre: Möte 14.00 och sen vette fan men bärs lär det bli=)

Va ute och gick en timma precis. Mycket bra svampskogar här i kålltorp, fast det borde jag ju kanske inte skriva här. (jag bjuder på det.) Så säg till om du är plocka svamp sugen. Fast man får nog vänta en vecka eller två så dom hinner bli stor. fast å andra sidan kan man ju gå ut och spana redan nu. =)

Nä dags att duscha och sen äta linssoppa! *mums*

Kommentarer

Postat av: della

Publicerad 2008-08-13 13:07:51

ac! jag vill plocka svamp!1 min inre bonde kallar! föresten, vi borde ses snart, jag har varit alldeles för nykter på sistone. min plånbok ogillar mig, men hör av dig! kram bruno

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela