ackadacka

Uppe med tuppen på lönefredag!

Publicerad 2008-04-25 12:27:15 i Allmänt

Jaha, då va man uppe vild halv sex snåret imorse och åkte ner till g16 och gjorde frulle till halva gbg. Chefen över mcd europa kom och hälsade på. Så nu har man träffat han med. Det va la roligt. Kändes ett tag som att påven eller kungen skulle komme med tanke på alla förberedelser. Bara top managment och dom duktigaste medarnetarna va på golvet. Så nu är jag helt slut. JAG ÄR VÄRD ATT FÅ GÅ TIDIGARE FRÅN JOBBET OCH ÄGNA HELA MIN DAG ÅT ATT TOKSHOPPA! Har redan inhandlat mig en ny DKNY plånbok. Blev mycket glad över att jag fick en dustbag till plånboken. Den va dyr men värd det. Så nu ska jag svida om till gjympaskor och bekväma kläder så att jag kan shopppa ännu mer. =)=)=)=)
Ska sätta mig i solen med min underbara IPOD och dricka en skvätt kaffe. Mmmmm!

Ikväll ska det bli sexparty, tjejer och killar blandat. Hur ska det här sluta? Men det ska bli kul, kan ju dock inte köpa något, har ju allt. Moahahhaha!

Gött mos -Överdos. (Eddie, det är inte ditt citat utan Jannnes)

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2008-05-01 18:21:52

haha, du e för go gumman! tråkigt att du inte kom igår men det va lätt värt att stanna hemma... först de där tåget med studenter (kan inte stava det så jag omformlerar istället)... *asg* sen skulle vi käka o dricka lite vin. gick till ett ställe som skulle byta ägare så dom hade ingen mat...dom hade vitlöksbröd!!! ok, tänkte vi o beställde in massa vitlöksbröd för att bli mätta... haha... 1 timme senare kom bröden! lixom hallå... =) sen somnade nabbe vid bordet så vi gick hem...så du gjorde rätt i att strunta i det! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela