ackadacka

Lack, läder och dildos!

Publicerad 2008-04-26 20:41:23 i Allmänt

Fan va seg jag är idag. Bangade party på Lounge och förfest hos madde. Har jobbat hela dagen. Har vart som fan att göra. Och när jag vaknade imorde va ja bakis. Fattar inte varför? Eller jo det gör jag men trodde inte att jag skulle må så dåligt. Så jag bangar utgång idag för att kunna vara pigg på måndag. Sjukt att man måste tänka så. Börjar bli gammal tror jag. hehe!
¤¤¤¤¤¤¤¤
Va på sexparty hemma hos tobbin igår. Sååååå kul. Första gången jag är på ett sexparty med killar och tejer. Men det va fan as kul. Killarna va värre än ett gäng 15 åriga tjejer. Det nittrades och klämdes och kändes hela tiden på allt.=) Kollada i kataloger som man kunde beställa ur. Finnns så himla mycket roliga kläder till killar. Ett tips är att gå in på martinshop.se och kolla för att få sig ett gott skratt.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Nu ska jag lägga mig på soffan och äta pannacotta. Mmmmm!
BTW, köpte en rosa adidas zip igår. Sååååå snygg är den.

Hej hopp gummisnopp!


Min snygga nya tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela