ackadacka

Om 3 dagar..

Publicerad 2007-06-27 21:18:27 i Allmänt


Om tre dagar så åker jag äntligen till Roskilde Festival med mina kära vänner. 8 dagars frihet. ÄNTLIGEN!! Har väntat ett år på att äntligen få rocka loss. Det kommer ju bli en del party, men även sjukt många grymma spelningar att gå på. Jag längtar till alla spelningar, stå där lite halvfull och lyssna på grymma låtar.  Det kan ju inte bli bättre. Och alla roliga människor man träffar.
Jag vet iallafall att jag komma rocka fett i mitt nyinköpta GRÖNA regnställ med mina rosa stövlar. Stog i affären och kollade på regnställ, det fanns tre färger att välja på; GRÖNT, BLÅTT eller RÖTT. Svårt val? -Inte direkt. Kan ju vara bra att synas om man råkar somna någonstans. =) Jag hoppas det regnar en dag så att jag kan glida runt i min grymma outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela